Brže ćete utonuti u san

Izvor: Oslobođenje Pregledano: 24 Postavljeno

Pokušajte da idete u krevet i da se budite u isto vrijeme svakog dana bez obzira na to da li je radni dan

Izbjegavanje telefona pred spavanje, regulisanje sobne temperature i mrak u prostoriji samo su neka od rješenja koja mogu pomoći ljudima koji pate od nesanice. Ukoliko ste jedan od njih, probajte da primijenite neke od ovih nekoliko savjeta kako biste brže utonuli u san i izborili se sa ovim problemom. Svima nam je neophodan mrak u večernjim satima kako bi se podstaklo oslobađanje hormona melatonina. Melatonin je supstanca koja podstiče zdrav početak vašeg ciklusa spavanja. Ipak, u večernjim satima okupirani smo vještačkim svjetlom kompjuterskih ekrana, pametnih telefona, televizora i slično. Ta vještačka svjetlost tokom noći blokira normalno oslobađanje melatonina. Kao rezultat, vaš mozak ne zna da je noć.


Pobrinite se da vaša spavaća soba bude tamna i da ne gledate prema izvorima jakog svjetla u večernjim satima. Pokušajte da ugasite svjetla u svom domu sat prije spavanja i izbjegavajte da gledate u ekrane računara i mobilnih telefona u to vrijeme. Pokušajte da idete u krevet i da se budite u isto vrijeme svakog dana bez obzira na to da li je u pitanju radni dan ili vikend ili koliko ste dobro spavali prethodne noći. Ovo u vašem tijelu podešava tačno određeno vrijeme za spavanje i budnost. Mnogi od nas postavljaju alarm kako bi se probudili, ali možete i sami sebe da istrenirate za takvo što. Neki ljudi smatraju da u usavršavanju ove prakse pomaže da se presvučete za krevet i da operete zube najmanje sat prije spavanja.


Osnovna temperatura našeg tijela treba da opadne kako bismo mogli da zaspimo i da bez većih poteškoća utonemo u san. Iz ovog razloga ćete uvijek lakše zaspati u sobi koja je prohladna nego suviše topla. Iz tih razloga, održavajte temperaturu u spavaćoj sobi blago niskom tokom noći. Malo iznad 17 stepeni Celzijusovih je optimalno za većinu ljudi. Ustanite iz kreveta čim se probudite. Nemojte dugo da ostajete budni u krevetu, barem ne više od 25 minuta. U suprotnom, vaš mozak će postepeno dobijati informaciju da ste se probudili umjesto da tu informaciju odmah obradi, što bi se inače desilo da odmah ustanete, savjetuju stručnjaci.


nastavi čitati...

Prijavi se Od ovog trenutka čitaj samo ono što želiš! Ime i prezime
E-mail

ili
Facebook prijava
Registruj se Od danas čitaj pametnije! Email
E-mail

ili
Facebook prijava
Prilikom registracije prihvataš uslove korištenja i pravila o privatnosti. Uslovi korištenja.
Kontakt Popuni formular i kontaktiraj nas. Ime i prezime E-mail
Title Category
Message