TuzlaTuzla drugi dan bez grijanja, hoće li računi...

Tuzla drugi dan bez grijanja, hoće li računi biti umanjeni?

Već drugi dan stanovi i kuće građana u pojedinim dijelovima Tuzle, koje zagrijava Centralno grijanje su hladni.

Do otežane isporuke toplotne energije u cijelom gradu, a potom i potpune obustave u pojedinim dijelovima Tuzle doveo je kvar na postrojenju u Termoelektrani Tuzla.Iako se radi na rješavanju, ovaj problem je još uvijek aktuelan, pa su tako određeni dijelovi Tuzle i dalje bez grijanja. Najveći problem trenutno imaju građani koji žive u istočnom dijelu grada. Iz Termoelektrane tvrde da bi ovaj problem mogao biti riješen najkasnije u naredna dva dana.

„Mi očekujemo da ćemo u ranim večernjim satima izvršiti sanaciju jednog kotla na Bloku 3 i time ćemo omogućiti kontinuiranu isporuku u skladu sa parametrima. Na osnovnom toplifikacijskom bloku se također radi, taj kvar je po obimu veći i očekujemo da će biti završen u narednih 24 do 48 sati“, kazao je u izjavi za RTV Slon Izet Džananović, direktor Termoelektrane Tuzla.

Da će problem biti što prije riješen očekuju i iz Centralnog grijanja. Iz ovog preduzeća ističu da je grijanje sada uspostavljeno u većem dijelu grada, te da se prvo radilo na tome da grijanje dobiju ustanove koje su prioritet za sve građane, odnosno zdravstvene ustanove, te škole i vrtići.

„UKC i bolnica Gradina i Klinika za plućne bolesti u Slavinovićima su jučer imali određenu isporuku koja je bila dovoljna za te ustanove. Škola u Slavinovićima je jučer imala problem ali sad smo isporučili određeni dio energije pa će se stanje popraviti i u toj školi, a ostale škole i ostali vrtići su uredno snabdjeveni toplotnom energijom“, kazao je Suljo Sarić, tehnički direktor JP Centralno grijanje d.d. Tuzla.

Sarić je naglasio i da će računi za ovaj mjesec biti umanjeni.

PROČITAJTE:  Firma iz TK gradi veliku fabriku i tržni centar, radnicima digli plate – .

„Za korisnike koji su u tarifnoj grupi naplate po metru kvadratnom bit će umanjeni računi za taj period kada nije bilo energije. Mi u daljinskom sistemu pratimo sve tačke i imamo uvid na kojem sistemu je bio problem, pa ćemo u skladu s tim i napraviti račune“, dodao je Sarić.

tuzlainfo.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Adin
Adinhttps://enovosti.ba
Adin je geek manijak. Donosi vam najnovije it vijesti i savjete. Zna sve o mobitelima, laptopima, tabletima. Koje aplikacije ne trebate, bez kojih ne možete. Voli putovati, dobro jesti i piti, pa često piše o mjestima koje trebate posjetiti.

DRUGI UPRAVO ČITAJU