Degustacijom Zlatne džezve u Michigan-u na najvećem food sajmu proslavljen Vispakov 50. rođendan

Tim kompanija Vispak, Klas i AS Holding na američkoj turneji ovaj mjesec obilježili su Dan nezavisnosti BiH ali i na poseban način proslavljaju 50 godina postojanja Vispaka.

Zlatna džezva kao ambasador BiH prvi put je na tlu Amerike, gdje ima za cilj da promoviše tradiciju naše države i da još bolje upozna potrošače sa kvalitetom ovog najpoznatijeg bh. brenda.

„Prije par dana smo bili u Chicagu da sa svim našim dragim kupcima popijemo kafu i to ne bilo koju, već onu našu pravu domaću, tradicionalnu Zlatnu džezvu na naš najposebniji način, a to je iz najveće džezve na svijetu. U Atlanti smo obilježili Dan nezavisnosti BiH, a družili smo se s našim ljudima u St. Louisu, New Yorku, Kentuckyu i sada smo u Michigan-u gdje učestvujemo na najvećem food sajmu kao jedina kompanija iz jugoistočne Evrope. S obzirom da je Amerika naše drugo izvozno tržište po veličini, ponosni smo da upravo ovdje i na ovakav način predstavljamo tradiciju BiH“ – ističe Nina Bijedić-Mujanović, direktorica kompanije “Vispak”.   

degustacijom zlatne džezve u michigan-u na najvećem food sajmu proslavljen vispakov 50. rođendan
Kompanije AS Holdinga na food sajmu u Americi.

Iz kompanija AS Holdinga kažu kako je ovo jedan vid zahvale svim bh. potrošačima u SAD-u koji godinama kupuju njihove proizvode i time podržavaju radna mjesta u BiH. Navode da je Amerika jedno od njihovih najvažnijih izvoznih tržišta i da se trude njegovati odnose kako s kupcima, tako i sa vjernim potrošačima.

degustacijom zlatne džezve u michigan-u na najvećem food sajmu proslavljen vispakov 50. rođendan
Zlatna džezva Amerika

„ Prisustvo članica Grupacije na ovako velikom sajmu značajno je prvenstveno zbog izvoza naših proizvoda. Ponosni smo na činjenicu da je porast izvoza ostvaren u svim vodećim zemljama naših partnera. Imamo zaista dobar trend i bilježimo odlične rezultate kad je riječ o izvozu, a to je strateški cilj kako kompanije AS, tako i svih članica koje su u sastavu AS Holdinga. Uprkos trenutnom političkom ambijentu u zemlji, naše poslovanje bilježi rast. To dovoljno govori i o otpornosti domaće prehrambene industrije na sve izazove koje su prisutni i s kojima se suočavamo – istakao je Armin Hrvić, direktor kompanije AS Jelah.

Iz Vispaka navode kako su u Americi na autentičan i specifičan način obilježili 50 godina postojanja kompanije, a to je uz kafu i druženje sa potrošačima kojima su, kroz najveću džezvu, prenijeli dašak bh. kulture i običaja. Priliku da proba Zlatnu džezvu imao je i Steven Brett Guthrie, kongresmen Kentucky-a.

degustacijom zlatne džezve u michigan-u na najvećem food sajmu proslavljen vispakov 50. rođendan
Lipari food sajam.

„Čast nam je da na ovakav način promovišemo sve ono što je vrijedno u našoj domovini i što našim ljudima u Americi sa Zlatnom džezvom evociramo uspomene na Bosnu i Hercegovinu. Također,  pojavljivanje na ovom sajmu je prilika za članice AS Holding-a da na američkom tržištu plasiramo nove proizvode interesatne cjelokupnom stanovnistvu SAD-a. Već smo dobili pozitivne impresije na naše proizvode i brendove poput Zlatna džezve, Sad pa sad, Tajne, TOPS, Kent i Klas“ – ističe Vedad Halilović, direktor izvoza AS Holdinga.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 0 / 5. Brojanje glasova: 0

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Adin
Adinhttps://enovosti.ba
Adin je geek manijak. Donosi vam najnovije it vijesti i savjete. Zna sve o mobitelima, laptopima, tabletima. Koje aplikacije ne trebate, bez kojih ne možete. Voli putovati, dobro jesti i piti, pa često piše o mjestima koje trebate posjetiti.

DRUGI UPRAVO ČITAJU