Živinicedm slavi 16 godina u Bosni i Hercegovini

dm slavi 16 godina u Bosni i Hercegovini

dm slavi 16 godina u bosni i hercegovini

-Šlosel, direktor dm-a BiH: 16. rođendan u znaku benefita za zaposlenike i kupce

if (ad.getBoundingClientRect().width) { adWidth = ad.getBoundingClientRect().width; // for modern browsers } else { adWidth = ad.offsetWidth; // for old IE }

/* Replace ca-pub-XXX with your AdSense Publisher ID */ google_ad_client = "ca-pub-7640687503730405";

/* Replace 1234567890 with the AdSense Ad Slot ID */ google_ad_slot = "9063417677";

/* Do not change anything after this line */ if ( adWidth >= 600 ) google_ad_size = ["600", "250"]; /* Leaderboard 970x90 */ else if ( adWidth >= 468 ) google_ad_size = ["468", "60"]; /* Leaderboard 728x90 */ else if ( adWidth >= 336 ) google_ad_size = ["336", "280"]; /* Banner (468 x 60) */ else if ( adWidth >= 300 ) google_ad_size = ["300", "250"]; /* Large Mobile (320 x 100) */ else google_ad_size = ["250", "250"]; /* Button (125 x 125) */

document.write ( '' );

Nastojanje da se u središte poslovanja stave potrebe pojedinca proizašla su iz vizije koju je Götz Werner, osnivač dm-a obznanio početkom 1970. postavivši tako temelje danas najuspješnijoj drogeriji u Evropi.Ista filozofija i principi koji u središte stavljaju čovjeka, bio on kupac ili zaposlenik, u Bosnu i Hercegovinu prenesena je 2005. da bi, nedugo zatim, u sarajevskom naselju Dobrinja 29. juna 2006. godine, gdje se nalazilo i prvo sjedište firme, bila otvorena i prva dm prodavnica u našoj zemlji.

Danas, 16 godina kasnije,kompanija dm kao maloprodaja, ali i kao poslodavac, i dalje predstavlja jednu od najatraktivnijih kompanija na bh. tržišu.Osim stalnog unapređenja i širenja asortimana i prodajne mreže, uvođenja novih usluga i uz UVIJEKPOVOLJNO cijene, dm je ovu godinu započeo i s jedinstvenim programom lojalnosti za kupce, koji im omogućuje štednju putem mobilne aplikacije tj. digitalne active beauty kartice.

„Ponosni smo što danas slavimo 16. rođendan uspješnog poslovanja kompanije dm u BiH. Kroz sve ove godine u središtu našeg poslovanja uvijek je čovjek, bio on kupac, zaposlenik ili poslovni partner. S njima smo uspješno savladali dosadašnje poslovne izazove, a zahvaljujući trudu i zalaganju zaposlenika te podršci i vjernost partnera i kupaca, nizali uspjehe“ – kaže direktor dm-a BiH, Damir Šlosel.

Uz sve materijalne i nematerijalne benefite te uz radno okruženje u kojem se posebna pažnja pridaje balansu privatnog i poslovnog, očuvanju i unapređenju psiho-fizičkog zdravlja, dugogodišnji najpoželjniji poslodavac odgovorio je i na najnovije izazove s kojima se njegovi zaposlenici, baš kao i svi drugi bh. građani suočavaju:

„Kako bismoublažili posljedice inflacije i povećanja cijena osnovnih životnih potrepština u mjesecu maju donijeli smo odluku o vanrednom povećanju plate svim zaposlenicima u iznosu od 9%, što je već implementirano. Osim ovog vanrednog povećanja plata, kompanija dm svake godine zaposlenicima isplaćuje, u visini neto plate, regres u junu te tzv. trinaestu platu u decembru“–dodaje Šlosel.

Načelo„Čovjek na prvom mjestu” i danas, nakon 16 godina, živi širom Bosne i Hercegovine i kroz 83prodavnice uređene prema visokim standardima. A ovo je samo dio najuspješnijeg drogerijskog koncernau Evropi koji posluje u zemljama: Bugarska, Češka, Hrvatska, Italija, Mađarska, Makedonija, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Srbija te Austrija i Njemačka.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 16 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa više od 980 zaposlenika i 83 prodavnice u 43 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu.

U poslovnoj godini 2020/21. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od blizu 227 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 15.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 25 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge.

U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi./Alena Kulenović/

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 0 / 5. Brojanje glasova: 0

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Adin
Adinhttps://enovosti.ba
Adin je geek manijak. Donosi vam najnovije it vijesti i savjete. Zna sve o mobitelima, laptopima, tabletima. Koje aplikacije ne trebate, bez kojih ne možete. Voli putovati, dobro jesti i piti, pa često piše o mjestima koje trebate posjetiti.

DRUGI UPRAVO ČITAJU