back to top

Kampanja ˝Svaki dres svoju priču nosi˝ uspješno završena

kampanja ˝svaki dres svoju priču nosi˝ uspješno završena

Zahvaljujući društveno odgovornim preduzećima širom Bosne i Hercegovine i bh. dijaspore tokom dvoipomjesečne kampanje u kojoj je tuzlanski filantrop Sead Mulić aukcijskom on line prodajom dresova , skupio  više od 51 hiljadu  KM za nabavku savremenog aparata za mehaničku ventilaciju na Klinici za dječije bolesti UKC-a Tuzla.

Ovom kampanjom ljudi dobrog srca i društveno odgovorna preduzeća pomogla su stvaranju boljih uslova za liječenje mališana kojih kroz Odjeljenje neonatalne i pedijatrijske intenzivne terapije i njege, za koju je aparat i nabavljen.

Podsjećamo, u oktobru mjesecu prošle godine  veliki humanitarac, kolekcionar i sportist Sead Mulić pokrenuo je putem Fondacije tuzlanske zajednice i UKC Tuzla veliku aukciju prodaje svoje vlastite kolekcije od 120 dresova poznatih igrača koje je skupljao skoro 30 godina, sa idejom da sav prikupljeni novac donira Dječijoj klinici UKC Tuzla.

Seada je na ovu vrijednu aukciju „Svaki dres svoju priču nosi“ potaknula supruga, ispričao je.

Uspjeli smo! Zahvaljujući filantropima i društveno odgovornim preduzećima širom Bosne i Hercegovine i bh. dijaspore tokom dvoipomjesečne kampanje skupljeno je više od 51.244,52 KM za nabavku savremenog aparata za mehaničku ventilaciju na Klinici za dječije bolesti UKC-a Tuzla.”, kažu iz Fondacije Tuzla.

Iako Klinika za dječije bolesti UKC-a Tuzla već ima dovoljno aparata za mehaničku ventilaciju, kako su i sami kazali, imati još jedan aparat je od neprocjenjive vrijednosti.

Veliku zahvalnost dugujemo prvenstveno Seadu Muliću, koji je poklonio ličnu kolekciju dresova skupljanih godinama, kao i svima onima koji su na bilo koji način doprinijeli uspješnom okončanju ove kampanje”, rekli su.

Dijana Svrakić

 

 

rtvzivinice.tv

spot_img

DRUGI UPRAVO ČITAJU