Doručak je najvažniji obrok, to svi znaju, ali mnogi ga preskaču. Pogledajte namirnice za zdrav doručak

Veliki broj ljudi preskače doručak ili usput prezalogaji nešto, jer nemaju vremena za kompletan obrok. Bolje je ustati 15ak minuta ranije, nego da preskočite svoju jutarnju porciju energije za taj dan.

Namirnice za zdrav doručak
Namirnice za zdrav doručak

Jednostavan i zdrav doručak

Dajemo vam pet primjera jednostavnog i zdravog doručka, koji će vam pružiti dovoljno energije da se toga dana izborite sa obavezama.

  1. GRANOLA: ova vrsta musli žitarica je savršena kombinacija vlakana i omega-3 masnih kiselina, pa je stoga idealna za početak dana.
  2. INTEGRALNA KIFLA: znamo svi da je zdravija nego kifle i hljeb od bijelog brašna i daje nam više energije, ali se isto tako i lakše vari i nećete se osjećati punog stomaka, a u isto vrijeme ste gladni. Ako dodate i kašičicu putera od kikirikija- mirni ste do ručka.
  3. JOGURT PROBIOTIK: bogat je proteinima, kalcijumom i vitaminom B, a probiotici pospješuju varenje. Mnogo je korisniji od voćnog jogurta, jer ne sadrži dodatne šećere osim prirodne laktoze.
  4. PARADAJZ SOK: bogat je likopenom koji štiti srce i kardiovaskularni sistem, i pomaže u borbi protiv raka. Kako nema šećera, bolji je i manje kaloričan od voćnih sokova (28kcal po čaši).
  5. CRVENO BOBIČASTO VOĆE: puno antioksidanata, sadrži veoma malo šećera, idealno za užinu i grickanje, a sve vrste ovakvog voća su izuzetno ukusne.

0 0 Glasovi
Ocjena članka
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare