back to top

Samsung je na CES® 2023 sajmu podijelio svoju viziju

samsung je na ces® 2023 sajmu podijelio svoju viziju

-Samsung predstavlja strategiju i opredjeljenost za ispunjavanje obećanja o povezanom iskustvu i doprinosu održivijoj budućnosti

Sarajevo, 5. januar 2023 –Kompanija Samsung Electronics podijelila je svoju viziju mirnijeg povezanog svijeta kroz vrhunske tehnologije koje poboljšavaju živote korisnika pružajući pametnija i intuitivnija iskustva. Na konferenciji za medije na sajmu CES® 2023, Samsung i njegovi ključni partneri okupili su se kako bi predstavili pojedinosti o tome kako planiraju da izgradepovezaniji svijet dok istovremeno doprinose održivijoj budućnosti.

Jong-Hee (JH) Han, potpredsjednik, izvršni direktor i voditelj Samsung Device eXperience odjeljenjau kompaniji Samsung Electronics predstavio jekompanijuna CES-u i njenu strategiju o povezanom iskustvu preko ključnih tačaka svakodnevnog života – u našim domovima, automobilima i na poslu – dok istovremeno radi na izgradnji održivije budućnosti. Strategija predstavljena tokom konferencije za novinare usmjerena je na cilj kompanije da u naš povezani svijet unese mir kako bi uređaji i inovacije zaista mogli da omoguće bolja, personalizovanija i intuitivnija iskustva. Kako bi to postigao, Samsung se usmjerava na besprijekorno povezivanje uređaja i dizajn proizvoda kako bi svakodnevnu upotrebu tehnologije učinio održivijom.

“Svjesni smo da je naša vizija velika”, rekao je izvršni direktor JH Han. “Radi se o rješavanju stvarnih izazova te razumijevanju budućih potreba i težnji potrošača. Bit će potrebno vrijeme, inovacija i saradnja s partnerima širom svijeta, ali predani smo postizanju naše vizije i već smo krenuli u tom pravcu”.

Samsung uključuje održivost na svakom nivou

Životna sredina je, kroz kombinaciju ciljeva održivosti, inovativnog dizajna proizvoda i strateških partnerstva, prioritet kompanije Samsung. Sa tim u vezi, kako bi se suočio s tekućim izazovima naše planete, Samsung je istakao kako će i dalje prioritet bitina životnoj sredini kroz kombinaciju ciljeva održivosti, inovativnog dizajna proizvoda i strateških partnerstava. Kao rezultat toga, do 2050.godine, sve Samsung kompanije zadovoljit će svoje potrebe električne energije obnovljivom energijom i postići neto nultu emisiju ugljenika. U bližoj budućnosti, Device eXperienceodjeljenja će prećina 100 posto obnovljivu energiju do 2027. i postići neto nultu emisiju ugljenika do 2030.Kako bi unaprijedio ciljeve održivosti, Samsung je istakao kako će svakodnevna održivost – ugradnja karakteristika održivosti u najpopularnije proizvode i usluge kompanije – doprinijeti zdravijoj životnoj sredini. To uključuje stvaranje održivijih proizvoda kroz inovativni dizajn materijala i energetsku efikasnost.

“Implementirajući održivost u iskustvo proizvoda, zajedno sa ljudima širom svijeta, koji koriste naše proizvode, možemo doprinijeti zdravijojživotnoj sredini,” rekla je Inhee Chung, potpredsjednica Centra za korporativnu održivost ukompaniji Samsung. Kao rezultat toga, neki od naših najpopularnijih proizvoda sada su ujedno i neki od najodrživijih“.

Samsung je objavio da mnogi televizori i pametni telefoni koriste reciklirane materijale, uključujući recikliranu plastiku iz odbačenih ribarskih mreža, dok kućni uređaji, memorija i čipseti 5G radio mreže doprinose uštedi energije za korisnike. Pored toga, povezane Samsung usluge, kao što su SmartThings Energy i AI Energy Mode, također pomažu potrošačima u uštedi energije i smanjenju troškova dok umanjuju njihov cjelokupni uticaj na klimu.

Samsung je također dijelio pozornicu s Patagonijom, globalnim liderom u proizvodnji i distribuciji odjeće za aktivnosti na otvorenom, kako bi razgovarali o partnerstvu u borbi protiv problema mikroplastike – sitnih čestica koje se često nalaze u odjeći i kroz pranje vešaispuštaju u okeane, jezera i rijeke. Vincent Stanley, direktor odjeljenjafilozofije u Patagoniji, govorio je na Samsung press konferencijio tome kako su dvije kompanije razvile novu tehnologiju pranja veša pod nazivom Less Microfiber Cycle , koja se trenutno ugrađuje u Samsung mašine za pranje veša, a koja može smanjiti otpuštanje mikroplastike za 54% tokom pranja. Kao i Less Microfiber Cycle, Samsung i Patagonia nedavno su razvili novi Less Microfiber Filter , koji smanjuje ispuštanje mikroplastike sprečavajući njeno ispuštanje u okeane i mora na kraju ciklusa pranja.

U međuvremenu, James Kwon, product manager, ENERGY STAR za potrošačku elektroniku u Agenciji za zaštitu okoline SAD-a (EPA), objavio je da je doživljaj povezanog domakompanije Samsung sa SmartThings prvi sistem upravljanja energijom pametnog doma za masovno tržište koji je dobio prestižni ENERGY STAR SHEMS certifikat. Samsung također nastavlja da sarađuje sa različitim dioničarima u svojim naporima za veću održivost. Naprimjer, Samsung se pridružio Carbon Trustu i drugim tehnološkim liderima kako bi razvio prvu specifikaciju u industriji za mjerenje, obračunavanje i dekarbonizaciju emisija povezanih uređaja.

Povezani dom i povezani život izgrađeni na praktičnosti

Samsung detaljno planira da ostvari povezano iskustvo danas, ali i u budućnosti. Na konferenciji za medije, Jaeyeon Jung, izvršna potpredsjednica i rukovoditeljica SmartThingsodjeljenja, istakla je kako karakteristike kao što su SmartThings Home Monitor i SmartThings Pet Care donose praktičnost povezanom iskustvu nadgledanjem i dijeljenjem upozorenja za sve što izlazi iz okvira uobičajenog – za ljude i kućne ljubimce. Podstaknute Samsung Smart TV-om, ove usluge su samo neki od mnogih načina na koje Samsung i povezana platforma SmartThings stvaraju još pametniji dom.

Ključni dio ove vizije je povećana interoperabilnost, koja omogućava potrošačima da povežu više svojih uređaja, bilo da su od kompanije Samsung ili partnera. Dok industrija želi da donese novi nivo kompatibilnosti kroz standard pametne kuće Matter, Samsung je istakao svoju predanost ovoj filozofiji partnerstva. SmartThings je bio jedan od prvih brandova koji je usvojio Matter, a Samsung je jedan od osnivača Home Connectivity Alliance inicijative (HCA).

Također, na CES press konferenciji, Samsung je najavio najnoviju inovaciju pametnog doma, sa SmartThings Station – svojim prvim proizvodom koji ima Matter podršku ugrađenu od samog početka. To je praktičan, novi način za pokretanje SmartThings iskustava kod kuće i olakšavanje interakcije s povezanim uređajima. SmartThings Station pretvara bežični Samsung punjač u pametno kućno središte koje može neprimjetno promijeniti stanje vašeg doma jednostavnim pritiskom na dugme.

Fokus na povezana iskustva proširio se i na otkrivanje novih partnerstava, uključujući najavu proširene saradnje sakompanijom Philips Hue. Jasper Vervoort, viši potpredsjednik i generalni direktor kompanije Philips Hue, raspravljao je o novom načinu sinhronizacije sadržajaSamsung TV sa Philips Hue rasvjetom putem Philips Hue Sync TV aplikacije, koja se može preuzeti iz prodavnice aplikacija na Samsung TV. Ovo je prvo rješenje za sinhronizaciju osvjetljenja i sadržaja sa Samsung TV bez dodatnog hardvera.

Sa više povezanih uređaja nego ikad prije, Samsung je također detaljno opisao kako će inovacije u pogledu sigurnosti i privatnosti biti ključne za izgradnju ekosistema povezanih uređaja. Kompanija podiže svoja sigurnosna iskustva uređaja na višinivo svojim novim rješenjem, Samsung Knox Matrix, koje će na odgovarajući način i sinhronizovatisigurnosne certifikatena svim uređajima, istovremeno štiteći osjetljive informacije preko višeslojnog međusobnog nadzora omogućenog privatnom blockchain tehnologijom.

Povezano iskustvo takođerse proširuje na put do posla. Marcus Futterlieb iz kompanijeHarman predstavio je planove kompanija Samsung i Harman za uvođenje nove dimenzije inteligencije, personalizacije i pogodnosti zatzv. iskustvo “u automobilu“(ICX). Središnji dio ovog napora je Harman Ready Care, koji koristi algoritam strojnog učenja za prikupljanje i obradu podataka sa senzora automobila za mjerenje pospanosti i smetenosti vozača, pružajući prilagođene intervencije za ublažavanje rizika i poboljšanje dobrobiti vozača.

Vizija za budućnost
Kompanija je također predstavila inovacije i tehnologije sljedeće generacije koristeći najnoviju vještačku inteligenciju (AI). Iskustva koja omogućava Spatial AI – kao u JetBot AI+ – postavljaju temelje za bolja iskustva u domu prilagođena dimenzijama i okolini vašeg prostora.

Samsung je također predstavio Relumino Mode, koji će ove godine doći na odabrane Samsung Neo QLED 8K i 4K televizore iz 2023. kako bi omogućio gledanje sadržaja osobama sa oštećenjem vida. Relumino način rada ističe obrise i poboljšava kontrast i boju kako bi sadržaj bio jasniji i lakši za uživanje . Osim toga, Samsung je takođerprikazao novi par Relumino naočara, koje su prvi put predstavljene na CES-u 2018 u sklopu projekta C-Lab programa ubrzanja pokretanja, kao i svoju mobilnu aplikaciju kako bi vizuelno iskustvo učinilo ugodnijim i personalizovanim na svakom ekranu.
Za više informacija posjetite www.samsung.com/us//M.P./

www.zivinice.ba

spot_img

DRUGI UPRAVO ČITAJU