Suzana Tihi Babić: Prije par godina mi smo birali zaposlenike, danas oni biraju nas

Suzana Tihi Babić, direktorica Odjela upravljanja ljudskim resursima u okviru 8. Marketing summita održala je predavanje na temu značaja internog marketinga u poslovanju kompanije, naglašavajući povezanost okruženja u kojem zaposlenici rade sa rezultatima poslovanja kompanije.

Kreiranje pozitivnog okruženja počinje kreiranjem odgovarajuće employer branding strategije, ali u praksi zaživi tek kada zaposlenici zaista žive tu strategiju i osjećaju je kao svoju. Addiko Bank Sarajevo je napravila ogromne korake u tom pravcu. Prije nekoliko godina, kao novi i nepoznat brend, mi smo birali zaposlenike i uvjeravali ih u vrijednosti na kojima zasnivamo naše poslovanje. Danas oni biraju nas, jer su čuli i vidjeli da mi istinski živimo te vrijednosti“, ističe Tihi-Babić.

Rad na kreiranju i provođenju pozitivnog radnog okruženja je dugotrajan i svakodnevan , te zahtijeva koordinaciju više funkcija u kompaniji. Bez obzira na te napore, takvo okruženje u stvarnosti ne postoji, dok ga u praksi ne „žive“ svi zaposlenici u organizaciji.  

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 0 / 5. Brojanje glasova: 0

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Adin
Adinhttps://enovosti.ba
Adin je geek manijak. Donosi vam najnovije it vijesti i savjete. Zna sve o mobitelima, laptopima, tabletima. Koje aplikacije ne trebate, bez kojih ne možete. Voli putovati, dobro jesti i piti, pa često piše o mjestima koje trebate posjetiti.

DRUGI UPRAVO ČITAJU