Suzana Tihi Babić, direktorica Odjela upravljanja ljudskim resursima u okviru 8. Marketing summita održala je predavanje na temu značaja internog marketinga u poslovanju kompanije, naglašavajući povezanost okruženja u kojem zaposlenici rade sa rezultatima poslovanja kompanije.

Kreiranje pozitivnog okruženja počinje kreiranjem odgovarajuće employer branding strategije, ali u praksi zaživi tek kada zaposlenici zaista žive tu strategiju i osjećaju je kao svoju. Addiko Bank Sarajevo je napravila ogromne korake u tom pravcu. Prije nekoliko godina, kao novi i nepoznat brend, mi smo birali zaposlenike i uvjeravali ih u vrijednosti na kojima zasnivamo naše poslovanje. Danas oni biraju nas, jer su čuli i vidjeli da mi istinski živimo te vrijednosti“, ističe Tihi-Babić.

Rad na kreiranju i provođenju pozitivnog radnog okruženja je dugotrajan i svakodnevan , te zahtijeva koordinaciju više funkcija u kompaniji. Bez obzira na te napore, takvo okruženje u stvarnosti ne postoji, dok ga u praksi ne „žive“ svi zaposlenici u organizaciji.  

0 0 Glasovi
Ocjena članka
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare