back to top

Tuzlaci žele vozom na more

Povodom vijesti o ponovnom uvođenju voza na relaciji Sarajevo-Ploče-Sarajevo od 1. jula 2022. godine, neformalna grupa građana “Prijatelji željeznice” Tuzla, uputila je otvoreno pismo Upravi Željeznica Federacije BiH u Tuzli.

Traže od uprave Željeznica i Ministarstva prometa TK da uvedu sezonski voz Tuzla-Sarajevo, kao vezu na liniju Sarajevo-Ploče, prenosi O Kanal.

I Tuzlaci žele vozom na more, poruka je “Prijatelja željeznice”. Uvođenje sezonske željezničke linije Tuzla- Sarajevo bila bi, kažu, odlična turistička priča i pravi ljetni sadržaj za građane, ali i turiste koji bi posjetili Panonska jezera i druge destinacije koje nudi TK.

“Da bar ove ljetne sezone, ovoga ljeta Željeznice učine jedan mali korak za njih ali za građane TK veliki korak i pokrenu putnički voz koji bi iz Tuzle išao do Sarajeva, preko doboja, a onda bi bio veza na ovaj voz koji ide prema moru”, rekao je Semir Hadžimusić, “Prijatelji željeznice”.

Ova inicijativa ima podršku Vlade TK i resornog ministarstva, ali kažu, bez dobre volje Željeznica FBIH, nemoguće je uspostaviti ovu sezonsku liniju.

“Ta inicijativa, što se tiče naše strane ima stvarnu podršku ali ona se mora pokrenuti od strane JP Željeznice FBIH. Kada je u pitanju Vlada TK i ministarstvo mi ćemo u okviru svoje nadležnosti tu iniicijativu i podržati”, izjavio je Samir Gabeljić, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja TK.

Od decembra 2019. godine TK nema zastupljen putnički željeznički saobraćaj. Iz željeznica FBIH su tada kazali da su linije ekonomski neisplative ali i da pruge u TK nisu elektrificirane.

“U Tuzli nemamo niti jednog putničkog voza,a ni jednog putničkog vagona. Niti turističkog niti bilo kakvog. Ovaj kanonton ima najviše stanovnika u FBIH, čiji su svi gradovi povezani s prugom, gdje gravitira gro stanovnika u Tuzli univerzitetskom gradu i gradu turizma”, dodao je Hadžimusić.

Vlada TK je tražila od uprave ovog javnog preduzeća da se linija Tuzla – Doboj ponovo uspostavi, pa su za te namjene u budžetu planirali i 100 hiljada maraka.

“O tome smo upozanli Željeznice FBIH ali nismo dobili nikakvu povratnu informaciju. Organizovali smo i jedan sastanak, na kojem se priča svodila na elektrifikaciju pruga i da se nakon elektrifikacije razmišlja o ponovnom uspostavljanju putničkog željezničkog saobraćaja”, kaže Gabeljić.

Do elektrifikacije pruga i ponovne uspostave putničkog željezničkog saobraćaja proći će godine. Do tada građani TK na more mogu autobusom ili automobilima, ipak, većina njih nikako.

spot_img

DRUGI UPRAVO ČITAJU