Ivana Milosavljević je istaknuta tuzlanska glumica koja je svoj rad posvetila djeci.

Kao rediteljica radi ozbiljne predstave s učenicima Katoličkog školskog centra “Sveti Franjo” Tuzla koje osvajaju prestižna priznanja.

Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli i stekla zvanje diplomirani pedagog-psiholog, dok je magistrirala umjetnost i postala direktorica Teatra Kabare Tuzla. Na ‘daskama koje život znače’ osvajala je nagrade u skoro svim zemljama regiona.

– Jedna od profesionalnih uloga koja mi je omogućila brojne nagrade i priznanja jest uloga Katarine Kotromanić Kosače iz monodrame „Bosanska kraljica“ autorice Marice Petrović, a u režiji Vlade Keroševića. Ova predstava je imala 40 izvođenja, nagrade s festivala u Kosovu, Albaniji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, izvođenja na revijalnim festivalima u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini – izjavila je Milosavljević za Fenu.

Već četrnaest godina uspješno vodi dramsku sekciju u Katoličkom školskom centru “Sveti Franjo”. Osvajali su brojne nagrade na festivalima za amaterska pozorišta i pozorišta koja rade omladinske predstave. Uslovi koje im je nametnula pandemija bili su izazovni za mlade umjetnike, ali i njihove mentore.

– Ove dvije posljednje školske godine su zaista bile pravi izazov za realizaciju projekata u okviru rada dramske sekcije. Ono što me naročito čini tužnom jeste činjenica da su učenici imali potrebu za umjetnosti, za rad na sebi, za druženjem, progovaranjem o društvenoj realnosti, a nažalost ostali su uskraćeni za ovaj vid umjetničkog izraza. Mi smo započeli s radom na novoj predstavi početkom prošle školske godine, a tek smo prije nekoliko dana uspješno priveli kraju cijeli proces rada na predstavi – pojašnjava Milosavljević.

Život na daskama je, kaže, neodvojiva sfera realnosti.

– Šekspir kaže „Cijeli je svijet pozornica, a svi su ljudi samo glumci“. Čini mi se da mnogi pojedinci određene pozicije smatraju ulogama, kao sredstvo moći kojim se mogu ostvariti ciljevi. Ako je to tako onda je profesorska uloga najzahtjevnija jer traži od pojedinca maksimalno ulaganje, probuditi znatiželju i intrinzičnu motivaciju kod učenika kako bi se sutra mogao u potpunosti samoostvariti. Međutim, za mene uloge postoje samo na sceni, to je scenski vremeplov u kojem moja glumačka ličnost obitava, u kojem se događa borba između erosa i thanatosa, u kojem je sve moguće – naglašava.

Kada je u pitanju Teatar kabare Tuzla, gdje je direktorica, Milosavljević ističe da on upravo prolazi kroz određenu umjetničku programsku transformaciju na način da publici ponudi pored tradicionalnih programa i nove umjetničke sadržaje. Pandemija je uzrokovala mnogobrojne poteškoće i nemogućnost realiziranja planiranih umjetničkih projekata, ali je dovela i do egzistencijalnog finansijskog ruba teatar koji iza sebe ima 18. TKT pozorišnih festivala međunarodnog karaktera, četiri Festivala premijera, koji predstavlja jedino profesionalno alternativno pozorište u BiH, koji broji stotinu pozorišnih premijera i koji je i u najtežim vremenima za kulturu opstajao.

Teatar kabare Tuzla će u skorije vrijeme predstaviti svoju pozorišnu kampanju i upoznati javnost o novim kulturnim sadržajima. Teatar će nastaviti suradnju s drugim umjetničkim udruženjima, organizacijama u zemlji i regionu i afirmirati umjetnost. (Fena)

0 0 Glasovi
Ocjena članka
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare