U organizaciji Hrvatskog kulturnog društva Napredak i Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, danas je predstavljena knjiga “Strateško komuniciranje država” autora Bože Skoke.
– Knjiga se bavi savremenim trendovima u promociji država. Nekada je to bila dodana vrijednost, a danas je to potreba. Ako država ne ispriča svijetu po čemu je značajna ili posebna, postoji mogućnost da bude nevidljiva i nevažna u međunarodnim odnosima ili da drugi ispričaju tu priču – kazao ja autor Božo Skoko.
U kontekstu BiH, strateško državno komuniciranje je itekako bitno zbog europskih integracija, a na primjeru Hrvatske, ističe autor, ubrzo će porasti interesovanje u Evropi za potencijale i moguće investicije u BiH.
Zbog toga je nužno posvetiti pažnju oblasti strateškog komuniciranje države.
Knjiga se sastoji iz dva dijela, a na 850 stranica obrađuje se tema teorije i prakse javne diplomatije, nacionalnog brendiranja i međunarodnih odnosa s javnošću.
U drugom dijelu knjige 20-ak vodećih autora iz Hrvatske, svako iz svoje oblasti, piše o strateškom funkcioniranju država.
Knjiga detaljno analizira izradu državog brenda u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.