back to top

Znanje je najvažnija nagrada: Završen PROACTIVE 2023

znanje je najvažnija nagrada: završen proactive 2023

Odnosi s javnošću država postaju sve važnijedok klasična diplomacija odlazi u prošlost; Trebamo više slušati jedni druge da bi nam bilo bolje; I da učimo i da dijelimo znanje – preduslovi su za napredak. Ovo su tek neke od poruka koje su obilježile ovogodišnju regionalnu konferenciju o odnosima s javnošću – PROACTIVE 2023. Trodnevni skup je održan je u hotelu Rajska dolina na Jahorini, a okupio je praktičarke/e iz komunikacijske struke u korporacijama, institucijama, ljude iz medija,  menadžmenta i ljudskih resursa iz cijelog regiona.

Profesor dr BožoSkoko podsjetio je da su globalizacija, masovna demokracija idostupnost informacija učinile da se povijest događa pred TV kamerama, a21. stoljeće pripada onoj državi koja priča bolje priče.„Ugled postaje nacionalna imovina”,naglasio je Skoko.Vladimir Vulić je kroz primjere Levi’s, Coca-Cola, ENRON, Kajli Džener, McDonalds, Gillette i najaktuelniji skandalsa kompanijom Teranos i Elizabeth Holmes ukazao na značaj ali i jednostavnost inovacijakoje neće upaliti ako nema ljudskog faktora i emocije.

”PR je sada psovka, a najgori posao u odnosima s javnošću napravili sami PR praktičari” – potvrdilisu u panelu „Greenwashing, brainwashing, spin, prikriveno oglašavanje ili najgori posao koji je PR ikad napravio“Nataša Pavlović Bujas, Pedja Ašašanin Gole i Una Mesić.”Moramo biti odgovorni prema svojoj profesiji, pratiti standarde i konačno ih početi primjenjivati u okviru svog profesionalnog djelovanja. Etičnost kao dio profesionalnosti se počela gubiti i to moramo zaustaviti”,poručio je Pedja Ašašanin Gole.

PR je neophodan sportu i sportistima, složili su se Vuk Brajović, Vojin Veličković i Jasmin Ligata.Ipak, utisak je da time novinari gube ekskluzivitet,dok PR praktičaristvaraju monopol na informaciju. Ovaj trojac je objasnio da sportski PR stručnjaci imaju ključnu ulogu u kreiranju brenda sportiste, osiguravajući im vrijeme za odmor i trening, istovremeno plasirajući informacije o njihovim rezultatima na vrijeme.

PROACTIVEjenastavljen “Intenzivnim treningom za um” dr Dragane Đermanović, u kome je fokus bio na znanju, učenju i mišljenju. “Mi tako loše mislimo, da možda uopšte i ne mislimo.Živimo u svijetu u kojem je mnogo važnije da izgledamo pametni, nego da budemo pametni”, poručila je Đermanović i podijelila alate i tehnike uz pomoć kojih će prisutni trenirati svoj mozak i dolaziti do kognitivnih spoznaja i zasigurno promjene svog života u budućnosti.

”Mnogo je važnih pitanja koja smo otvorili, tema o kojima smo učili i diskutovali a najvažniji zaključak je da moramo da preuzmemo odgovornost za svoju profesiju, njenu etičnost, uticaj koji naša praksa ima ali i uticaj koji treba da napravi – da bismo imali bolje živote, društva i ekonomije. Provocirali smo temama i pitanjima, probudili smo dosta emocija, inspiracije i novih prijateljstva. Obećali smo sebi i jedni drugima da ćemo raditi na promjenama. Do sljedećeg susreta, nastavljamo da dijelimo znanja kao pojedinci u svojim okruženjima,” poručili su organizatori, agencija PRIME Communications i PROACTIVE Club.

PROACTIVE 2023 su podržali: Coca-Cola HBC Adria, OSCE misija u BiH, Područna privredna komora Banja Luka, Cardi, medijski partneri: FENA – Federalna novinska agencija, Alternativna televizija ATV, magazin Gracija, portal posao.hr i boljiposao.com te ekskluzivni radijski partner RSG radio./Dobrila Močević7

 

 

 

www.zivinice.ba

spot_img

DRUGI UPRAVO ČITAJU