-Crveni krst/križ u BiH obradovao stotine mališanauz podršku Coca-Cole u BiH
Djeca bez roditeljskog staranja, te djeca u riziku od siromaštva i socijalne isključenosti u fokusu su projekta koji je inicirala Coca-Cola u BiH, a realizovalauz podršku i pomoćstrukture Društva Crvenog krsta/križa BiH. Društvo CK BiH je preuzelo kompleksan zadatak prikupljanja podataka o dječjim domovima, te broju i uzrastu djece koja su smještena u domove.
Projektom je obuhvaćeno 843 djece i osoba koje su smještene u neki od dječjih domova i sličnih institucija širom Bosne i Hercegovine. Pored paketića, svi domovi dostavili su i listu dječijih želja pa su mališani pored paketića dobili i željeni poklon.
– Cilj ovog projekta bio je povećati svijest privrednih subjekata da kroz korporativnu društvenu odgovornost pruže podršku dječijim domovima u Bosni i Hercegovini, koji brinu o djeci bez roditeljskog staranja kako bi imali sigurno okruženje i sretno djetinjstvo. Inače, ovo je samo jedan u nizu projekata sa kompanijom Coca-Cola, koja pruža značajnu podršku našim organizacijama i lokalnom stanovništvu u mirnom dobu, ali i u kriznim situacijama kao što je to bio COVID-19 ili prirodnim i drugim nesrećama – poplavama, potresima, požarima i sl. – istakla je Miljana Kovačević, koordinatorica projekta iz Društva Crvenog krsta/križa BiH.
Ukupna vrijednost projekta je 58.633,80 KM a obuhvaćeni su dječiji domovi i domovi za djecu i mlade s poteškoćama ili invaliditetom u Sarajevu, Lukavcu, Gračanici, Derventi, Zenici, Banjaluci, Varešu, Mostaru, Bihaću, Prijedoru, Gradačcu, Kulen Vakufu, Višegradu i Tuzli.
– Tokom proteklih prazničnih dana bilo nam je važno da pronađemo način i uključimo one koji su uvijek najranjiviji. Željeli smo im osigurati nešto što nisu samo osnovne životne potrepštine nego pokušati obogatiti njihovo odrastanje i svakodnevnicui ispuniti njihove individualne želje. Uz poklone smo htjeli podijeliti i nadu, radost i osmijeh s mališanima. Zahvaljujući tradicionalnom partnerstvu s Crvenim krstom/križem, ovaj kompleksan zadatak prikupljanja informacija i pojedinačnih želja, te koordinaciju nabavke, uspjeli smo realizovati projekat čiji je cilj bio ostvariti socijalni uticaj. Ostajemo posvećeni pružanju različitih vidova podrške lokalnim zajednicama u kojima djelujemo.Ovaj projekat je jedan od načina da učinimo razliku, istakla je Amela Čengić, rukovoditeljica Službe za prodaju Coca-Cole HBC B-H.
Inače, profesionalci i uposlenici Crvenog križa, u skladu sa svojim mandatom i misijom tokom cijele godine rade na ovakvim i sličnim projektima – kako bi pomogli onim u potrebi, i izmamali osmijehe na lica naših najmlađih sugrađana./Indira Kriještorac/