Ne izbjegavajte treninge

Izvor: Oslobođenje Pregledano: 34 Postavljeno

Ako krenete od ponedjeljka, veće su šanse da ćete nastaviti vježbati tokom cijele sedmice, kažu stručnjaci

Ako ste i vi jedan od onih koji vješto izbjegavaju treninge i stalno se zavaravaju da će zdravo živjeti početi od sutra, donosimo vam nekoliko savjeta kako bi vam to od ovog ponedjeljka i uspjelo. Poznate američke trenerice poznaju sve izgovore lijenih ljudi. One tvrde da ljudi moraju sami shvatiti da im sport treba za zdravlje. Među najčešćim izgovorima su nedostatak vremena, finansijski problemi, prevelika ljubav prema nezdravoj hrani, nemotivisanost, umor...


Ako krenete od ponedjeljka, veće su šanse da ćete nastaviti vježbati tokom cijele sedmice. “Ima nešto u vježbanju ponedjeljkom što vas motivira da nastavite dalje pravim putem”, kaže jedna spisateljica. “Kada jednom uhvatite rutinu, sve je teže prekinuti lanac i prestati vježbati”, dodaje ona koja svojim motivacijskim govorima inspiriše hiljade ljude.


Svima je poznata depresija ponedjeljkom kada se nakon odmaranja vikendom morate vratiti na posao, ali vježbanje vam može pomoći u tome. Vježbanjem se luči takozvani hormon sreće, a i podiže samopouzdanje.


Ako imate problema sa spavanjem, vježbanje vam može pomoći i u tome. Ljudi koji redovno treniraju, bolje i duže kvalitetno spavaju, tvrde stručnjaci. Osim toga, poboljšaće vam se koncentracija i pamćenje, pa ćete biti efikasniji i na poslu.


Oni savjetuju početnicima da dobro naprave domaću zadaću i plan treninga i prehrane kojeg će se držati. Kažu i kako ne treba ići u teretanu i vježbati svakodnevno satima, ali 30-40 minuta nekoliko puta sedmično može napraviti puno za vaše tijelo. Stručnjaci savjetuju da počnete nečim što vam nije mrsko, poput šetanja, joge ili pilatesa. Najbolji trening je onaj koji možete raditi redovno. Osim toga, recite najboljim prijateljima i obitelji da počinjete s treningom ili se pridružite grupnom vježbanju. Biće vam potrebna podrška, ali i strpljenje i hrabrost. Budite dobri prema sebi i nemojte odustati. Vježbanje potiče metabolizam, pa tijelo i u stanju mirovanja troši više kalorija nego kod drugih ljudi. Tjelovježba povećava fleksibilnost tijela, čime se smanjuje ukočenost zglobova i rizik od upale povezane s artritisom.


nastavi čitati...

Prijavi se Od ovog trenutka čitaj samo ono što želiš! Ime i prezime
E-mail

ili
Facebook prijava
Registruj se Od danas čitaj pametnije! Email
E-mail

ili
Facebook prijava
Prilikom registracije prihvataš uslove korištenja i pravila o privatnosti. Uslovi korištenja.
Kontakt Popuni formular i kontaktiraj nas. Ime i prezime E-mail
Title Category
Message